Szakmai profizmus

Szakmai profizmus

//

Szájsebészet

Rendelőnkben az ambuláns szájsebészeti rehabilitáció teljes elméleti és gyakorlati eszköztára rendelkezésünkre áll, így a következő szájsebészeti beavatkozásokat helyi érzéstelenítésben teljesen fájdalommentesen tudjuk elvégezni.

Foghúzások, betört gyökerek eltávolítása fogóval, emelővel

Gyökércsúcs amputáció (rezekció)

Bölcsesség fog körüli gyulladások megoldása íny kimetszéssel

Beékelődött bölcsesség fog eltávolítása

Fog eredetű ciszták eltávolítása

MDI implantológiai rendszer alkalmazása

Megnyílt arcüreg zárása

• K.L.

A rendelőben, véleményem szerint szakmailag magas minőségű munkát végeznek és a Doktor úr rendkívül emberközpontú, barátságos. Ráadásul mindig pontos tájékoztatást kaptam a kezelés menetére vonatkozóan.

K.L.
  • T.M.

A Hargitai Dental Esztétikai Fogászat és Fogpótlás Centrumot nyugodt szívvel ajánlom minden kedves ismerősömnek, hiszen minden alkalommal pontos, megbízható, udvarias ellátásban volt részem.

T.M.
  • Régóta járok a Doktor Úrhoz és minden alkalommal elégedetten távoztam az orvosi székből, hiszen minőségi kiszolgálást kaptam korrekt áron. Rugalmasság, profizmus, gyorsaság jellemzi a csapatot!

SZ. M.

Hasznos információk

összes megtekintése

Ínygyulladás

Az ínygyulladás a felnőtt népesség egyik leggyakoribb szájbetegsége, de sajnos egyre több beteg van már a serdülőkorú gyerekek között is. Kiváltó oka lehet a hiányos fogazat, a szuvas fogakat kímélő rágás, mely az öntisztulás megszűnésével, fokozott lepedékképződéssel jár, és ínygyulladáshoz vezet. Továbbá a fizikai és kémiai ártalmak, a helytelen szájápolás.

A gyulladásos folyamat aránylag lassan mutat tüneteket. Kezdetben enyhe ínyvérzéssel jár, később ínyduzzanat, fehér, nyákos réteg képződik a fogfelszínen, ami elvezet a fogkő kialakulásához.

A gyulladás megszüntetéséhez a fogkövek eltávolítására, helyes szájhigiéné visszaállítására, komolyabb esetekben a szuvas fogak tömésére, a foggyökér kezelésére, korona felhelyezésére, vagy a menthetetlen fog eltávolítására van szükség.

Tehát, ha azt tapasztaljuk, hogy fogmosásaink során némi vér színezi a fogkrém habját, ne halogassuk a fogászati ellenőrzést! Egyrészt azért, mert későbbi, sokkal komolyabb problémáktól óvjuk meg magunkat, másrészt a vérrel és lepedékkel együtt járó kellemetlen szájszag miatt, amitől már sajnos a környezetünk is szenvedhet!

Gyakran ismétlődő kérdések

összes megtekintése

Hogyan keresheti fel a Hargitai Dental Esztétikai Fogászat és Fogpótlás Centrumot?

Címünk: 1036 Budapest, Evező u. 7.

Telefonon a 06 1 367 8026-os vagy 06 30 812 5092-es számokon lehet időpontot egyeztetni.

Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 8:00-20:00 óráig.

Megközelíthető tömegközlekedéssel a 206-os, 86-os, 160-as autóbusszal a Kolosy térig, valamint a Szentendrei hévvel a Szépvölgyi úti megállóig.

Szakszerű fogászat a III. kerületben. Látogasson el szakrendelőnkbe és vegye igénybe széleskörű fogászati szolgáltatásainkat!

Hogyan történik a vizsgálat, a páciensek kezelése, gondozása a budapesti Hargitai Dental Esztétikai Fogászat és Fogpótlás Centrumban?

A vizsgálatok szakrendeléseinken teljesen fájdalommentesek. Fogpótlás Centrumunkba mindenki időpontra érkezik, így a várakozástól is megkíméljük kedves pácienseinket. Rugalmas nyitva tartásunkkal is igyekszünk igényeiket kielégíteni, kényelmüket szolgálni. Kimagasló szakmaiságot, professzionalizmust, empatikus hozzáállást nyújtunk Önnek, így Ön a lehető legjobb kezekben lesz nálunk!

Mit tegyen a vizsgálat előtt? Hogyan készüljön a vizsgálatra?

Amennyiben van lelete korábbi fogászati képalkotó eljárásról (panoráma röntgen, CT vagy MR), mindenképp hozza magával! Gyógyszerérzékenységéről, ha van, már az első vizsgálati találkozásnál tájékoztassa a fogorvost! Szükség lehet még az állandóan szedett gyógyszerek listájára (pl. véralvadásgátló), illetve az ismert alapbetegségekről se feledkezzen meg!

További Szolgáltatások