Számítógépes műtéti tervezés és navigált implantáció

//

Számítógépes műtéti tervezés és navigált implantáció

SMART Guide
Precíz és biztonságos kezelés, a lehető legkevesebb kellemetlenséggel!

Sikeres implantációs fogpótlás titka

implantacio
A fogorvosi szakma egyértelmű álláspontja szerint az implantátum beültetés sikerességének egyik legmeghatározóbb tényezője az implantátum pozíciója.

Az implantátum pozícionálása egy kényesen precíz művelet, amire az orvosnak van a legnagyobb hatása. A beavatkozás során rendkívül fontos, hogy esztétikailag és anatómiailag helyes pozícióba kerüljön az implantátum, és ennek megfelelően történjen meg a csontos gyógyulás.

Hogyan valósul ez meg?

A legfejlettebb megoldás a hiányzó fogak pótlására

Az implantációs beavatkozások többsége, eddig hagyományos módon, röntgenfelvétel alapján és szabad kézzel történt. A szabadkézi beültetés a fogorvos kiemelkedő szakértelme ellenére is, csak ritkán éri el a kívánt pontosságot, mindezt ráadásul magasabb kockázatok mellett.

A SMART Guide egy olyan forradalmi újdonságokat tartalmazó digitális technológia, amely lehetővé teszi a kezelő orvos számára a tökéletes tervezést, és pozícionálást. A fogorvos számítógépen, nyugodt körülmények között tervezi meg a beavatkozást a páciensről készült 3 dimenziós felvételen.

Navigált implantáció

Az esztétikai és anatómiai szempontból is optimális terv alapján, a páciens számára egyedileg gyártott műtéti segédeszköz gondoskodik arról, hogy az implantátum a tökéletes pozícióba kerüljön.

A SMART Guide technológia előnyei

• Legkorszerűbb diagnosztika
    A legmagasabb minőségű 3 dimenziós diagnosztika előzi meg a kezelést.
  • Kockázatok minimalizálása
    Precíz tervezésnek és kivitelezésnek köszönhetően elkerülhetőek a hagyományos implantáció nem kívánt kockázatai, és szövődményei.
  • Rövidebb műtéti idő
    A lehető legfejlettebb előkészületeknek és az egyedi műtéti segédeszköznek köszönhetően, a beavatkozás ideje a töredékére csökkenthető.
  • Kevesebb kellemetlenség és fájdalom
    Szemben a hagyományos, szabad kézzel végzett implantációval, megadja a lehetőségét, hogy minimális sebejtés mellett történjen a kezelés. Ennek köszönhetően sokszor nincs szükség varratokra és jelentősen csökken a fájdalomérzet.
  • Elkerülhető kiegészítő beavatkozások
    A meglévő anatómiai adottságok maximális kihasználásának köszönhetően, sok esetben elkerülhetőek a költséges és kellemetlen kiegészítő műtétek.

Összességében elmondható, hogy a SMART Guide technológiájának köszönhetően az implantáció precíz, kiszámítható és biztonságos, ráadásul minimalizálja a beavatkozással járó kellemetlenségeket.

Egy implantációs kezelés folyamata a SMART Guide rendszerrel

1. Orvosi konzultáció
    Fogorvosa tájékoztatja Önt a kezelés és a SMART Guide részleteiről.
  2. 3 dimenziós diagnosztika
    A csontszövet és lágyrészek feltérképezése céljából, CT felvétel készül a foghiány területéről. A felvétel elkészítése teljesen fájdalommentes, és mindössze néhány másodpercet vesz igénybe.
  3. Számítógépes műtéti tervezés
    A CT felvétel alapján fogorvosa nyugodt körülmények között, számítógépen megtervezi az implantációs beavatkozást. A tervező programnak köszönhetően tökéletesen lehet modellezni az implantátumok elhelyezkedését és optimális méretét, figyelembe véve a rendelkezésre álló csont mennyiséget és minőséget, valamint az idegcsatornák és az arcüregek elhelyezkedését.
  4. Implantációs beavatkozás
    A műtéti terv alapján készült egyedi műtéti segédeszköz – implantációs sablon – segítségével megtörténik a beavatkozás. Az implantációs sablon használata biztosítja, hogy az implantátumok tökéletesen a tervezett helyükre kerüljenek, és, hogy Önnek a lehető legkevesebb kellemetlenséggel járjon a kezelés.
  5. Kész fogpótlás
    Az optimális pozícióba beültetett implantátumra fogorvosa elkészíti a lehető legideálisabb fogpótlást.

A lehetőségekről és a beavatkozás részleteivel kapcsolatban kérjen konzultációt fogorvosától.

Forrás: SMART Guide

implant